Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 28 maja 2013

Krem COLLAGEN + firmy MEDACOL

Niedawno otrzymałam próbki nowego kremu firmy Medacol.
Jest to SERUM KOLAGENOWE Z COLOSTRUM W ŻELU.
DZIAŁANIE:
Ujędrnia skórę, wygładza cerę, redukuje zmarszczki, zmniejsza przebarwienia skóry, redukuje blizny, opóźnia efekty starzenia, wzbogaca skórę w witaminy, uzupełnia w skórze mikroelementy.
Żel należy stosować na oczyszczoną i wilgotną skórę w małych ilościach. Po około 15-20 min zalecane jest nałożenie kremu lub balsamu nawilżającego. Serum można stosować również na skórę wokół oczu.
MOJA RECENZJA Z TESTU :
Stosowałam się do powyższej instrukcji przez 5 dni. Jestem na prawdę zadowolona z działania SERUM. Skóra napina się i jest widocznie w lepszej kondycji. Wcześniej po umyciu skóra robiła się sucha, natomiast po użyciu żelu jest duża poprawa ponieważ skóra stała się bardziej nawilżona i pełna energii.
Mam paskudna bliznę pozabiegową. Stosowałam niewielką ilość żelu również na tą bliznę. Po 3 dniach miałam wrażenie, że blizna zaczęła blednąć. Nie jest już tak przekrwiona a skóra wkoło blizna nie jest tak napięta.
JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z DZIAŁANIA SERUM !!!medacol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz