Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 19 lutego 2014

Kolejna pachnaca recenzja

Tym razem miałam okazję testować coś zupełnie innego. A wszystko dzięki firmie Uriwawe Polska

Z niecierpliwością oczekiwałam na paczkę, ponieważ nie bardzo wiedziałam co znajdę w środku. Kiedy ją otworzyłam poczułam cudowny owocowy zapach choć produkty były jeszcze w opakowaniu.

A co tam było ...?



Co to takiego ? Już wszystko wyjaśniam :)

Uriwave Mango (Orange)

 

Filtr dezodoryzującyDezodoryzuje przez 30 dni - 10-krotnie silniejszy zapach uwalniany przez 30 dni.

Działanie  - Zmniejsza swoją objętość w miarę uwalniania pożytecznych bakterii (środków usuwających przykry zapach) i zapachów.

Wzór opatentowany - Wzór nowatorski, elastyczny i półprzezroczysty, umożliwiający pełną widoczność pisuaru i zapewniający łatwe spływanie uryny. Górna część filtra składa się z kilku małych wierzchołków, która wpływa na zmniejszenie rozprysków, uwalniając od zapachów i bakterii.

Przyjazny dla środowiska - Niska wartość VOC (lotnych związków organicznych) : Uwalnia 1/10 VOC w stosunku do większości aerozoli.
Moja opinia:
Według producenta jest to filtr do pisuaru. Ja niestety takie urządzenia sanitarnego nie posiadam w domu użyłam produktu zupełnie inaczej. A mianowicie zawiesiłam filtr na wieszaczku. Moja rodzina była w szoku gdyż mimo, że nie zdjęłam w całości foliowego opakowaniu w pomieszczeniu zapach był bardzo silny, ale też i bardzo słodko-przyjemny. Zapach utrzymuje się naprawdę strasznie długo w porównaniu do innych środków zapachowych dostępnych na naszym rynku. 




Saniclip Spiced Apple (ROUGE)

 Dyfuzor zapachów przyjazny dla środowiska

Zapach w powietrzu przez 30 dni 
- Opatentowany materiał zawierający 30-krotnie więcej zapachu od produktów tradycyjnych. Uwalnia przyjemny zapach przez 30 dni.

Przyjazny dla środowiska - Niska wartość VOC (lotnych substancji organicznych): zgodna z normami europejskimi. 100% nadaje się do recyklingu. Nie zanieczyszcza. Nie rozpuszcza się w wodzie

Prosty w stosowaniu - Produkt do różnych zastosowań. Przeznaczony do stosowania w toaletach publicznych, garderobach, biurach, pomieszczeniach do składowania odpadów. Umieszcza się na zewnętrznej stronie muszli. Zmniejsza swoją wielkość w miarę odparowywania substancji zapachowej. 



Moja opinia :
Moje drogie ten produkt to po prostu nie wielki a jedna wielki hit. Piszę trochę chaotycznie, ale po prostu nie umie wyrazić słowami jak bardzo to cudo przypadło mi do gustu i jak strasznie się ciesze, że miałam mozliwość sprawdzenia tego produktu. 
Jestem posiadaczką dość dużej łazienki i dlatego praktycznie żaden produkt zapachowy się nie sprawdził. Nazbierałam ich już sporą kolekcję i upychałam w każdym kącie, żeby tylko w łazience ładnie pachniało. Wynik był odwrotny. Zapachy się mieszały i w cale zapach nie był przyjemny. 
A tu takie zaskoczenie. Zdjęłam folię, zawiesiłam na zewnętrznej stronie toalety, wyszłam z łazienki zamykając za sobą drzwi i zabrałam się za domowe obowiązki. Po godzinie wróciłam do łazienki. Kiedy dochodziłam do drzwi już czułam ten cudowny zapach. Ale moje zdziwienie było jeszcze większe kiedy je otworzyłam. Zapach był ....zniewalający. Ale najwspanialsze było to, że w ogóle pachniało. 
I tak pachniało baaaardzo długo i tak na prawdę pachnie do tej pory choć minęło już te obiecane 30 dni. Zapach teraz jest mniej intensywny, ale nadal bardzo przyjemny i wyczuwalny. 
Oba produkty wszystkim POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ceny produktów nie są wygórowane a na prawdę warto wypróbować!
Oba produkty dostępne są na stronie firmy - TU.
A tu dostępne warianty zapachowe Uriwave i Saniclip.
Zapraszam również na fanpage firmy https://www.facebook.com/uriwave.polska
 
 
 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz