Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

Mydełko ON LINE

Dzięki portalowi Kosmeland miałam okazję przetestowania mydełka w płynie firmy On Line.

KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA :

 
Mydło Hipoalergiczne RUMIANEK
Opakowanie: 500 ml
Mydło Hipoalergiczne w płynie z ekstraktem z rumianku zawiera łagodne składniki myjące, które doskonale pielęgnują Twoją skórę dłoni i twarzy. Łagodna receptura mydła zapewnia odpowiednie nawilżenie wrażliwej skóry dłoni ze skłonnością do alergii. Mydło idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji, nie podrażnia naskórka.
Ekstrakt z rumianku skutecznie koi podrażnienia, działa przeciwzapalnie, poprawia proces odnowy naskórka
Gliceryna roślinna doskonale łagodzi, idealnie nawilża przesuszony naskórek skłonny do pękania.

MOJA OPINIA O MYDEŁKU :
W moje rodzinie do mycia rąk używa się mydeł w płynie, ale nigdy nie były to mydła hipoalergiczne. Nie miałam dotąd okazji używać oni mydeł tej firmy ani tego rodzaju. Tym bardziej byłam ciekawa jego działania. I jestem z niego bardzo zadowolona. Mydełko w przezroczystym opakowaniu z dozownikiem, co bardzo ułatwia aplikację mydła. Bardzo ładny delikatny zapach, który dość długo utrzymuje się na skórze. Konsystencja dość rzadka, lecz nie spływa z dłoni.
Mydełka używała cała moja rodzina, moje dzieci również. Mydełko jest bardzo łagodne, nie uczuliło dzieciaków. Mam dość suchą skórę jednak po zastosowaniu mydła skóra była delikatniejsza jakby bardziej nawilżona. Stosując mydło miałam jednak wrażenie, że mydło długo trzeba było spłukiwać wodą.
Mydło jest bardzo wydajne, wystarczy niewielka ilość mydełka aby umyć dłonie czy twarz, dlatego też wystarcza na długo.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona, zarówno z produktu jak i z możliwości jego testowania.
Mydełko mogę spokojnie polecić Wam i innym znajomym.

Więcej informacji o tym mydełku jak innych produktach firmy znajdziecie tu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz