Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Olejek do masażu Monoi de Thaiti

Dzięki uprzejmości i zaufaniu ze strony internetowego sklepu Joga Wege Art miałam możliwość testowania fantastycznego olejku do masażu.

Olejek do masażu Monoi de Thaiti

 Kilka słów od producenta :

  Sekretem olejku do masażu Monoi de Thaiti jest połączenie ekstraktu z owoców kokosu z przepięknym zapachem gardenii. Olejek ten pochodzi z serca Wysp Polinezji. Pozostawi skórę doskonale nawilżoną i pachnącą egzotycznym, kwiatowym aromatem. Produkt wegański. 

Moja opinia :
Moi kochani czytelnicy, żałujcie że nie możecie poczuć tego pięknego zapachu jaki unosi się w powietrzu po odkręceniu nakrętki olejku. Zapach słodziutki, mocny a zarazem piękny i przyjemny.
Konsystencja typowego olejku. Produkt strasznie wydajny. Z nazwy jest to olejek do masażu, jednak ja używałam go jak oliwki/balsamu. Nakładałam na skórę po kąpieli. Jak to olejek skóra po nim jest tłusta, jednak mnie to w ogóle nie przeszkadzało, ponieważ dzięki niemu moja skóra była w końcu miękka i nawilżona. Ten uroczy zapach naprawdę na długo utrzymywał się na skórze.
Miałam problemy z suchą skórą na łokciach. Piszę miałam ponieważ problem znikł po zastosowaniu olejku jak po dotknięciu czarodziejską różdżką.






Jestem zachwycona tym olejkiem. Jeśli któraś z Was ma problem z suchą skórą to gorąco polecam zakup olejku. Jestem przekonana, że nie pożałujecie!!!
Dodam jeszcze, że stosowałam ten olejek na skórę podrażnioną( my kobitki musimy dbać o gładką skórę nóg, mam na myśli golenie) i nie odczuwałam żadnego dyskomfortu w formie pieczenia bądź szczypania, co niestety czasem zdarza się po zastosowaniu balsamów.
Na koniec zapraszam wszystkich serdecznie za zakupy w sklepie Joga Wege Art. Znajdziecie tu wszystko czego potrzebujecie do codziennej pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, środki czystości, pomoce do jogi i medytacji oraz wiele innych przydatnych produktów. Z resztą sami zajrzyjcie.
Olejek, o którym mowa w dzisiejszym poście znajdziecie TU. Produkt o pojemności 200 ml starczy naprawdę na bardzo długo. Cena również bardzo przystępna, warto się pokusić.

Zapraszam również do polubienia fanpage firmy na FB, znajdziecie ich TU.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz