Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

Środek do czyszczenia osadu kamiennego Ecozone

Witam Wszystkich w Nowym Roku i od razu zabieram się do recenzowania.

Dziś przedstawiam rewelacyjny środek do czyszczenia łazienek.
Środek do testowania otrzymałam od firmy Joga Wege Art. W ofercie sklepu organiczne, certyfikowane kosmetyki i środki czystości , a także kosmetyki mineralne Everyday Minerals. Pochodzą one od producentów przyjaznych zwierzętom. Większość asortymentu jest zarejestrowana przez Vegan Society.

Tak prezentuje się środek do czyszczenia

Kilka słów o produkcie
Środek do czyszczenia łazienek i osadu kamiennego Ecozone. Produkt posiadający certyfikat wegański.


Środek do czyszczenia łazienek i osadu kamiennego
Bez:
Syntetycznych zapachów i barwników, produktów
petrochemicznych, alergenów, sztucznych
konserwantów. Nie testowany zwierzętach.
Nasz środek działa podwójnie - szybko czyści łazienki i przebija się przez osad kamienny.
Pozostawia wanny, zlewy, drzwi prysznicowe, baterie i płytki błyszczące.
Silna formuła wykorzystuje naturalne ekstrakty roślinne aby wyczyścić brud, więc sprzątanie jest łatwizną.






Ecozone środek czyszczący łazienki i osad kamienny jest łatwy w użyciu:
  1. Rozpyl na zabrudzone powierzchnie z odległości 15-30 cm
  2. Zostaw na kilka sekund aby mógł zadziałać, następnie zetrzyj mokrą szmatką
·      Trzymać poza zasięgiem dzieci.
·      Unikać kontaktu z oczami, a jeśli nastąpi spłukać niezwłocznie dużą ilością wody
i skonsultować się z lekarzem jeśli jakiekolwiek symptomy się utrzymują.
·      Dokładnie umyć ręce po użyciu.
·      W przypadku połknięcia niezbędna jest porada medyczna.
·      Nie używać na marmurze, polerowanym drewnie, aluminium lub porowatych powierzchniach.
Przechowywać w pozycji stojącej w chłodnym, suchym miejscu.

Moja opinia o produkcie:

Środek otrzymałam tuż przed świętami, przez co czyszczenie łazienki poszło szybko i bardzo sprawnie.
Działa rewelacyjnie a co najważniejsze nie śmierdzi jak niektóre dostępne na rynku środki czystości. Zapach jest delikatny i nie jest drażniący. Wystarczy spryskać powierzchnię, pozostawić na chwilkę i przetrzeć ściereczką bądź gąbką. Ja kabinę prysznicową wyczyściłam miękką strona gąbki do zmywania naczyń. Dodatkowo pozostałą na ściankach kabiny resztkę płynu spłukałam ciepłą wodą,, tak aby dzieci podczas kąpieli nie miały styczności z resztkami płynu. Zauważyłam również, że po zastosowaniu środka osad nie zatrzymuje się tak łatwo np. na umywalce. Jak dla mnie płyn jest super i z czystym sumieniem mogę Wam go polecić.  Tak więc moje drogie Pani, jeśli nie lubicie brzydko pachnących i kiepsko działających płynów zajrzyjcie do sklepu Joga Wege Art. Tam na pewno znajdziecie środki czystości, które przypadną Wam do gustu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz