Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 13 stycznia 2014

TESTOWANIE Z SOVA

Dzięki uprzejmości firmy SOVA miałam możliwość przetestowania antyroztoczowego pokrowca na materac oraz poduszkę.
Mój syn jest alergikiem, któremu katar i kichanie towarzyszą bez względu na pogodę czy porę roku. Dlatego kiedy dostałam propozycję przetestowania produktów dla alergików nie wahałam się ani chwili.

SOVA to linia produktów, które efektywnie i w sposób naturalny

chronią przed alergenami roztoczy kurzu domowego 

 

 

Na początek kilka słów o Evolon  

Evolon to rewolucyjny materiał dla ludzi cierpiących na alergie związane z roztoczami kurzu domowego.

Dzięki swej niezwykle gęstej strukturze zbudowanej z ciasno splecionych mikrowłókien, Evolon® tworzy warstwę ochronną przeciw alergenom wytwarzanym przez roztocza. 

 

Materiał antyroztoczowy

Evolon® to doskonała ochrona przeciwko alergenom wytwarzanym przez roztocza kurzu domowego.

Zdolność materiału Evolon® do filtracji wynika z jej gęstej zwartej struktury utworzonej z ciasno splątanych mikrowłókien. Nawet bardzo małe cząsteczki alergenów roztoczy pozostają pod warstwą tkaniny Evolon® i nie mają kontaktu z osobą cierpiącą na alergię.

Osiągnięcie takiego stopnia ochrony nie wymaga ani stosowania "plastikowej" powłoki, ani dodatkowych zabiegów chemicznych.

Materiał oddychający

Evolon® oddycha, tzn. przepuszcza parę wodną, dzięki temu, że niezwykle delikatne mikro-włókna tworzą miliony "mikro"-kanalików, które umożliwiają przepływ powietrza. Mikro-włókna zapewniają także doskonałą gospodarkę wilgotnością: woda tak jak i pot jest pochłaniana przez Evolon®, a następnie matewriał bardzo szybko wysycha usuwając płyn ze skóry.

Czas aby przedstawić produkty :)

Antyroztoczowy pokrowiec na poduszkę



 

Pokrowiec na Poduszkę SOVA przeznaczony jest do stosowania w warunkach domowych jako wewnętrzne powleczenia na poduszkę - środowisko życia i rozwoju roztoczy kurzu domowego.  

Pokrowiec na Poduszkę SOVA stosuje się jako dodatkowe powleczenia między poduszką a powleczeniem na poduszkę.  
 
Pokrowiec na Poduszkę SOVA zapewnia trwałą ochronę przed alergenami wytwarzanymi przez roztocza kurzu domowego.
Pokrowiec dostępny w wielu wymiarach, więc każdy znajdzie rozmiar odpowiedni dla swojej poduszki. Istnieje możliwość uszycia pokrowca o innych wymiarach. 
Antyroztoczowy pokrowiec na materac  
Pokrowiec na materac SOVA przeznaczony jest do stosowania w warunkach domowych jako wewnętrzne powleczenia na materace - główne środowisko życia i rozwoju roztoczy kurzu domowego





Materac musi być wyjmowany z łóżka gdyż wkłada się go do wnętrza pokrowca i zapina na zamek błyskawiczny.
  Pokrowiec na materac SOVA stosuje się jako dodatkowe powleczenia między materacem a prześcieradłem.  
 
Pokrowiec na materac SOVA zapewnia trwałą ochronę przed alergenami wytwarzanymi przez roztocza kurzu domowego.
Moja opinia
Szczerze mówiąc gdy syn zobaczył pokrowiec na poduszce nie był zachwycony. Przyzwyczajony był do kolorowej pościeli a ty nagle coś szarego się pojawiło. Co do pokrowca nie oponował. Jednak, gdy mu wytłumaczyłam, że to dla jego zdrowia dał się namówić. Po kilku dniach sam zauważył, że po przebudzeniu nie kicha a katar jakby przestał mu dokuczać. 
Sama na początku byłam sceptycznie nastawiona do produktów, nie myślałam, że przez zmianę pościeli syn przestanie kichać. A tu proszę taka niespodzianka :)
Ja jestem zachwycona, nie mówiąc już o moim dziecku, które w końcu się wysypia i podczas snu nie ma zatkanego noska.

Moje kochane mamy, jeśli w Waszym domu pomieszkuje alergik, polecam Wam zapoznanie się z ofertą sklepu SOVA . Myślę, że zmiana pościeli pomoże i Waszym alergikom, tak jak pomogła mojemu.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz