Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

DIETA LIGHT

Jakiś czas temu otrzymałam paczuszkę, która zawierała produkty dietetyczne.
W paczce znalazłam produkty DietaLight takie jak koktajle truskawkowe, czekoladowe i zupy o smaku kurczaka.

KILKA SŁÓW O FIRMIE I PRODUKTACH:
DietaLight to marka z wieloletnim doświadczeniem wspierająca odchudzanie. Na rynku skandynawskim jest to nr 1 wśród produktów na odchudzanie.

 leczenie otyłości dietalight Dr Lars Høie - norweski lekarz-dietetyk, który posiada ogromną wiedzę i doświadczenie w badaniach nad zdrowotnymi właściwościami soi. Dr Høie od 1985 roku prowadzi liczne badania na temat leczenia otyłości za pomocą diety niskokalorycznej. Na podstawie długoletniej pracy ze swoimi pacjentami opracował dietę Nutrilett, znaną w Polsce pod nazwą DietaLight. Założyciel Norweskiego Centrum Medycznego i Centrum Medycyny Serca w Oslo


MOJA OPINIA O PRODUKTACH:
Wypróbowałam każdy z trzech smaków jakie do mnie dotarły. Wrażenia różne...Jeśli chodzi o zupę krem o smaku kurczaka to średnio mi smakowała, nie jestem przekonana do jedzenia zup z proszku więc może dlatego i ta nie przypadła mi do gustu. Ale pewnie mogłabym się do tego smaku przyzwyczaić. 
Koktajle smakują dużo lepiej. Mój wybór to truskawkowy, ale czekoladowy też jest dobry. 

CZY SCHUDŁAM...?
Testowałam smak, nie rezultaty ponieważ ilość próbek wystarczyłaby zaledwie na dwa dni odchudzania. Po posiłkach z produktami DietaLight byłam na prawdę syta. Moja waga to 44 kg i nie mogę powiedzieć czy zapotrzebowanie na jedzenie osób o wyższej wadze nie będzie większe. Uważam natomiast, że taka dieta jest całkiem fajna ponieważ DietaLight to również batoniki, a kto nie lubi od czasu do czasu przekąsić coś słodkiego. 

Więcej informacji o diecie i produktach można znaleźć na stronie http://dietalight.pl/





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz