Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 13 czerwca 2013

SÓL DO KĄPIELI WANILIA Z GOŹDZIKAMI OD JM SPA&WELLNES

Jak już pisałam wcześniej nawiązałam współpracę z firmą JM SPA&WELLNES.

Dziś recenzja pierwszego kosmetyku.
Sól do kąpieli wanilia z goździkami.
Opakowanie:
Sól pięknie zapakowana w plastikową butelkę z dużym otworem co bardzo ułatwia wsypywanie soli do wanny. Pojemnik o gramaturze 500 g. Butelka bardzo estetyczna, na szyjce ozdobna kokarda i karteczka z opisem. Idealnie nadaje się na prezent bez konieczności ozdobnego pakowania.
 
Sposób użycia: 

Sól należy aplikować bezpośrednio do wanny aby sól się rozpuściła można wsypać do nakrętki i podstawić pod strumień ciepłej  wody. 

Moja opinia o produkcie

Jestem zachwycona zwłaszcza przepięknym zapachem soli, który dość długo utrzymuje się na skórze. Po kąpieli najlepiej delikatnie wytrzeć ciało miękkim ręcznikiem wtedy skóra będzie gładka i nawilżona.
Bardzo podoba mi się opakowanie. Jest funkcjonalne, proste a zarazem piękne i estetyczne.
Sól ma postać dużych kryształków, w wannie dokładnie widać czy się rozpuściła. Rozpuszcza się łatwo i dość szybko. Po kąpieli czułam się bardzo odprężona. 
 
Sól dostępna w opakowaniu 500g
Cena produktu 17,50 zł 
Produkt dostępny w sklepie firmowym http://www.pl-uroda.pl/

Produkt naprawdę godny polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz