Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 16 września 2013

Exlusive Cosmetics - spa do stóp firmy Świt Pharma

Jakiś czas temu nawiązałam nową współpracę  z firmą Świt Pharma . Otrzymałam od frmy do przetestowania Spa do stóp. Przesyłka bardzo mnie ucieszyła, raczej nie miałam do tej pory możliwości testowania produktów do stóp.

Kilka słów o spa od producenta

Sekret regeneracji stóp -SPA w innowacyjnych skarpetkach. SPA dla stóp w postaci skarpetek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp. Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe, witaminy E i F sprawia, że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona. Masło shea wyraźnie wygładza, zmiękcza i nawilża suchy, popękany i zrogowaciały naskórek stóp oraz pięt. Olejek z drzewka herbacianego, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo na skórę stóp. Mięta pieprzowa posiada właściwości dezodorujące i odświeżające. Poprawia kondycję naskórka, wygładza go i uelastycznia, zmniejsza potliwość stóp, likwidując nieprzyjemny zapach. Proteiny kaszmiru sprawiają, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna. Obecny w składzie mocznik  o właściwościach silnie nawilżających, zmiękczających i regenerujących poprawia gładkość i jędrność skóry a także zapewnia jej odpowiednie nawilżenie.

Sposób użycia skarpet :
Dokładnie umyj i osusz stopy. Ostrożnie wyjmij skarpetki z opakowania i załóż na stopy. Zamknij szczelnie skarpetki za pomocą dołączonego paska samoprzylepnego. Po 20-30 min zdejmij skarpetki, pozostałą na stopach warstwę wmasuj, aż do pełnego wchłonięcia w skórę. 

Do dzieła więc ;)



Moja opinia o produkcie:

 Bardzo polecam są rewelacyjne. Powiem szczerze Mój HIT.Skórajest wyraźnie nawilżona, bardzo miła w dotyku i pożegnałam się (mam nadzieję, że na długo!) z twardymi i szorstkimi piętami. Ma się na prawdę wrażenie, jakby właśnie odwiedziło się SPA!
Polecam serdecznie. Dla mnie jest to absolutna nowość i możliwość pozwolenia sobie na chwilę luksusu bez wydawania majątku, a efekt jest spektakularny.

Zabieg na stopy robiłam ponad tydzień temu, a do dziś dnia stopy miękkie i gładkie w dotyku.

JEŚLI KTOŚ MA PROBLEMY Z SUCHYMI STOPAMI TO POLECAM !!!

Produkt można zakupić TUTAJ
Cena bardzo rozsądna a produkt jak najbardziej jej wart.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz