Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Olejek do włosów łopianowy - Green Pharmacy

Przyszedł czas na recenzję olejku do włosów. ten olejek znalazłam w paczce od JM Spa&Wellness.
Olejek łopianowy juz na samym początku nie zaintrygował zwłaszcza jak przeczytałam etykietę.

Olejek łopianowy
Z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu
100ml

PRZECIWŁUPIEŻOWY
Naturalny olejek łopianowy w połączeniu z naturalnymi olejkami eterycznymi drzewa herbacianego i rozmarynu skutecznie usuwa oznaki łupieżu zwykłego skóry głowy.
Dzięki regularnemu stosowaniu olejek wyraźnie wzmacnia osłabione włosy.
Olejek przenika głęboko w głąb skóry głowy odżywiając cebulki włosowe, usuwa łojotok i nieprzyjemne odczucia.
Włosy stają się zdrowsze i mocniejsze a odpowiednio pielęgnowane dobrze się rozczesują i lepiej układają.

Sposób użycia:
Olejek delikatnie wetrzeć w skórę głowy u nasady włosów i pozostawić na ok.20-30 min. Następnie umyć włosy szamponem, najlepiej z serii Green Pharmacy, dobranym odpowiednio
do rodzajów włosów i zastosować balsam do włosów z tej samej serii.
Powtarzać zabieg 1-2 razy w tygodniu. Unikać kontaktu z oczami.
W przypadku dostania się do oczu przemyć natychmiast dużą ilością wody.

Moja opinia :
Ten olejek jak dla mnie okazał się hitem tej paczki. Jestem nim zachwycona, pewnie nie do wszystkich rodzajów włosów by się nadał ale jak dla mnie jest idealny. Włosy są gładkie, rewelacyjnie nawilżone, Olejek należy wmasować w skórę głowy, zazwyczaj spotykałam sie z tym, że olejki nakładało się długości włosów. Z ilością olejku nie należy przesadzać ponieważ jest tłusty i jeśli nałożymy go za dużo cięzko będzie nam go zmyć z głowy. Olejek odpowiednio nakładany nie obciąża włosów, po umyciu włosy świetnie się rozczesują i dużo łatwiej je ułożyć. Zapach bardzo przyjemny, delikatny. Olejek dość szybko się kończy, ale na pewno sięgnę jeszcze po ten kosmetyk. 
Za opakowanie o pojemności 100 ml zapłacimy ok 5 zł - więc bardzo tani kosmetyk.
Kupimy go TU 
POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz