Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

piątek, 6 września 2013

Odżywka do włosów Intensywna świeżość - Mięta

Kolejnym produktem firmy Ziaja jaki miałam okazję przetestować dzięki JM Spa&Wellness jest Odżywka do włosów z miętą nadająca włosom świeżości.
Informacje od producenta :


Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Delikatnie pielęgnuje włosy skłonne do przetłuszczania się i łupieżu

DZIAŁANIE•   Skutecznie zapobiega nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów.
•   Wykazuje aktywne działanie przeciwłupieżowe.
•   Wyraźnie wzmacnia, wygładza oraz przyspiesza regenerację włosów.
•   Intensywnie nawilża zapobiegając nadmiernej utracie wilgoci.

EFEKTwłosy puszyste, świeże, bez łupieżu

SPOSÓB UŻYCIANiewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. Przy włosach zbyt obciążonych równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach.


Substancje aktywne:
PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL) EKSTRAKT Z POKRZYWY EKSTRAKT Z MIĘTY PIEPRZOWEJ
Opakowanie
200 ml





Moja opinia :

Lubię kosmetyki polskiej firmy Ziaja jednak ta odżywka nie przypadła mi do gustu. Odżywka przeznaczona jest do włosów przetłuszczających się. Moje takie nie są, są raczej przesuszone. Być może dlatego ta odżywka nie sprawdziła się na moich włosach. Po jej aplikacji włosy były jeszcze bardziej szorstkie w dotyku. Zapach rzeczywiście świeży i dość przyjemny. Co do redukcji łupieżu, no cóż większych zmian nie zauważyłam.
Jeśli ktoś ma rzeczywiście problemy z przetłuszczaniem niech sam wypróbuje, być może ta odżywka pomoże. Dużym plusem jest cena to ok 6 zł

Niestety nie znalazłam tej akurat w sklepie JM Spa& Wellness natomiast wszystkie inne kosmetyki Ziaja znajdziecie TUTAJ




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz