Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

FAROUK - RECENZJA

W czerwcu pisałam o nawiązaniu współpracy z firmą Farouk Systems Polska.
W paczce jaka do mnie dotarła otrzymałam dwa kosmetyki do pielęgnacji włosów z serii CHI.
Dziś przyszedł czas na recenzję z testowania. 

Kilka słów o firmie

Firma Farouk Systems powstała w latach osiemdziesiątych i przez cały okres swojego istnienia prężnie się rozwija. Siedziba firmy w dziewiczym Woodland to wielki krok od pierwotnego salonu o powierzchni 300 m2 do fabryki o powierzchni 300.000 m2.
Farouk Systems USA jest ceniona na całym świecie, a lista gwiazd stosujących jej produkty imponująca: Renee Zellweger, Uma Thurman, Madonna, Gloria Estefan, Salma Hayek, Britney Spears, Gweneth Paltrow, Courtney Cox, Demi Moore i wiele innych. Produkty były używane podczas kręcenia takich filmów i seriali jak: Ostry dyżur, General Hospital, Sex in the City, American Dreams, Austin Powers I, II, III, Historia Mohammada Ali, Spy Kids 2, a także przy wyborach Miss USA, Miss Teen USA oraz Miss Universe każdego roku od 2002.
Jako lider w branży pod względem wdrażania innowacyjnych rozwiązań, Farouk Systems dba przede wszystkim o zapewnienie zdrowia i bezpieczeństwa fryzjerów oraz ich klientów. Czyni tak do tego stopnia, że firma zatrudniła naukowca NASA, doktora Dennisa Morrisona, który pracuje nowymi technologiami.  
Produkty wytwarzane przez Farouk Systems Group są dostępne w ponad 90 krajach na całym świecie, a firma nieustannie kontynuuje rozwój i ekspansję swoich produktów na światowych rynkach oraz misję w kierunku bezpieczniejszego i zdrowszego środowiska.

A teraz recenzja 

 Odbudowujący kompleks perłowy z białą truflą, bez spłukiwania

Kompleks perłowy – lekka kuracja bez spłukiwania przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów. Wyjątkowe połączenie białej trufli i perły zapewnia odbudowę struktury włosów i regenerację rozdwojonych końcówek. Biała trufla bogata w witaminy z grupy B chroni włosy przed łamliwością, natomiast ekstrakt z perły to naturalny filtr UV i gwarant doskonałego nawilżenia włosów. Kompleks perłowy Pearl Complex nie skleja i nie obciąża włosów.

Sposób użycia: jedną, dużą kroplę Pearl Complex rozetrzyj na dłoniach i równomiernie nakładaj, zaczynając od końcówek włosów.

Moja opinia:
Oleje bardzo ładnie pachnie. Jest dość wydajny i stosowany zgodnie z instrukcją podaną na opakowaniu tzn. nakładając niewielką ilość kosmetyku nie obciąża i nie przetłuszcza włosów. Natomiast jeśli przesadzimy z ilością olejku włosy szybko tracą świeżość i szybciej się przetłuszczają.Po zastosowaniu włosy można łatwo rozczesać. 
Oleje stosowałam regularnie przez 3 tyg. (włosy myłam co drugi dzień). Zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich włosów. Jestem posiadaczką włosów ze zniszczonymi i rozdwojonymi końcówkami. Po stosowaniu olejku włosy nabrały blasku a końcówki stały miękkie (wcześniej były szorstkie) i ich stan był widocznie lepszy. 








 
Lakier zwiększający objętość


  • szybkoschnący, lekki jak mgiełka spray,
  • podtrzymuje maksymalną objętość fryzury,
  • pozwala na ułożenie nawet najbardziej finezyjnej fryzury z zachowaniem lekkości i sprężystości włosów,
  • odżywione włosy lśnią swoim naturalnym blaskiem. 
 Dostępne pojemności: 50g, 300g, 550g
Moja opinia
Lakier miałam okazję przetestować na dość wymyślnej fryzurze upiętej na wesele. Co prawda jakiejś super objętość obiecywanej przez producenta nie zauważyłam, ale jako lakier utrwalający fryzurę  sprawdził się idealnie. Fryzura spryskana lakierem wytrzymała całą noc. Fryzura przetrzymała nawet odsypianie weselnych szaleństw :) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz