Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Poduszka od firmy Nowe Klimaty

Dzięki firmie Nowe Klimaty w moim domu zawitała bardzo fajna poduszka. Jak już wcześniej pisałam przesyłka nieco mnie zaskoczyła, testowanie również bo stało się wielką przyjemnością.

NA POCZĄTEK KILKA SŁÓW O FIRMIE 
 
photo

Zgodnie z naturą

Jesteśmy polską firmą. To co sprzedajemy, sami zrobiliśmy. Nasze poduszki i materace testujemy na sobie. Dbamy o najwyższą jakość tego, co oferujemy klientom. Dajemy Wam najlepsze rzeczy, jakie możecie dostać.
Sami wymyślamy i konstruujemy.
Czerpiemy z najlepszych wzorców, które usprawniamy, modernizujemy i zmieniamy.

PODUSZKI GRYCZANE
Ja miałam okazję przetestować poduszkę wypełnioną łuskami gryki. 

  Poprawiają jakość snu, pozostają chłodne, dopasowują się do kształtu ciała. Fizjologiczne, antyalergiczne – nie uczulają. Mogą je używać dorośli i dzieci. To doskonała alternatywa dla zwykłych poduszek. W 100% naturalne, bawełniane lub lniane, wypełnione łuskami gryki. Nowa jakość w Twojej sypialni.

 Spanie na takiej poduszce jest całkowicie nowym doznaniem. To coś zupełnie innego niż to, do czego przyzwyczailiśmy się do tej pory. Ta poduszka da nam poczucie stabilności pod głową. Można ją dowolnie kształtować


Te poduszki są naturalne!
Robimy je z czystej, naturalnej bawełny. To najlepsza tkanina pościelowa. Taka poduszka lekko szeleści podczas każdego ruchu. To naturalny odgłos, po kilku nocach przyzwyczaimy się do tego i przestaniemy to zauważać.
Oprócz bawełny, do naszych poduszek używamy także polskiego lnu. Naturalny, bez dodatkowych składników. Len jako jedna z niewielu tkanin z czasem wygląda coraz lepiej. Po kilku praniach staje się bardziej miękki i wygodny.

    Oto podstawowe cechy poduszek z łuskami gryki:
  • nie nagrzewają się od temperatury naszego ciała
  • dostosowują swój kształt do kształtu naszego ciała
  • przepuszczają powietrze
  • izolują od chłodu i przeciągu
  • nie powodują uczuleń i alergii
  • bezpieczne dla środowiska – nie wymagają utylizacji
 
 
MOJA OPINIA
Kiedy tylko poduszka do nas zawitała moje dzieciaki stoczyły bitwę kto będzie pierwszy spał na poduszce. Ale spokojnie im oznajmiłam, ze pierwszeństwo ma mama bo to ja mam poduszkę przetestować. 
Noc była gorąco na poddaszu parno, ale spało mi się doskonale.  Po raz pierwszy obudziłam się na prawdę wypoczęta. Szczerze mówiąc na początku nie wierzyłam w to, ze poduszka może coś zmienić, ale na prawdę tak jest. Teraz wiem, że dobra poduszka to podstawa dobrego snu. 
Po nocach kiedy podusię testowały moje dzieciaki, powędrowała do mojej mamy. Moja mama ma problemy z szyjnym odcinkiem kręgosłupa i często budzi się z bólem w karmu a co najgorsze przez to cierpi na migrenowe bóle głowy. Poprosiłam ją aby kilka nocy spała właśnie na tej poduszce. Nie była specjalnie zadowolona z pomysłu bo stwierdziła, że poduszka zbyt głośni  szeleści. Jednak jej złe nastawienie do poduszki zniknęło po dwóch nocach. Po drugiej nocy zadzwoniła do mnie i spytała czy musi mi ją oddawać. Byłam zdziwiona pytaniem, ale szybko mi wytłumaczyła, że śpi się na poduszce o wiele lepiej niż na zwykłej, kark ją już tak nie boli i o dziwo nie wstała jak to zwykle bywało z bólem głowy. Tak więc moja mam śpi na poduszce już ponad tydzień i przez cały ten czas nie wzięła nawet jednej tabletki na migrenę. Bardzo się z tego cieszy, ja niby też bo już nie cierpi ale chętnie bym sobie tą podusię na własnym łóżku ułożyła. Uwierzcie mi jest na prawdę wygodna i choć nie wygląda tak atrakcyjnie jak kolorowe pościele to spanie na niej jest dużo większą przyjemnością niż na pięknych kolorowych i puchatych poduszkach. 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz