Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Zapowiedź testowania

Tydzień temu przybyła do mnie paczuszka. Uśmiałam się jak ją dostałam. Zapakowana była w czarną folię. Pani, która mi ją dostarczyła spytała czy zamawiałam nasiona, bo według nie jest to spora ilość nasion gorczycy. Oczywiście odpowiedziałam, że NIE. Kiedy jednak wzięłam paczkę do rąk wyczuwalne były jakieś nasiona. Jeszcze większe było moje zdziwienie gdy w środku znalazłam poduszkę.
Okazało się, że mam możliwość przetestowania zdrowotnej poduszki którą dostałam od firmy NOWE KLIMATY. Poduszka jest wypełniona łuskami gryki ale więcej dowiecie się kiedy ja przetestuję.

W kolejce czekają też dwa nowe testowania. Dziś rano dostałam dwa bardzo miłe maile iż zakwalifikowałam się do testów. Pierwsze to suplement  diety Relastan Sun marki Novascon. Zgłaszać można się było na stronie http://uroda.com/. Drugie to mydełko ON LINE http://www.kosmeland.pl/index.php/probki/2345-przetestuj-nowe-myda-hipoalergiczne-on-line
Tak więc niebawem pojawią się kolejne recenzje, zapraszam do odwiedzania moje bloga, komentarze również mile widziane.
Zachęcam również do odwiedzania obu portali dużo ciekawych porad oraz możliwość przetestowania fajnych kosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz