Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

środa, 12 marca 2014

Gorvita - Credo Pr

Po woli zbliżam się do końca. Dziś przedstawię dwa ostatnie produkty jakie znalazły się w paczce od agencji CREDO PR.






Na pierwszy plan idzie :

Aloe Vera Żel

150 ml
 
Charakterystyka: Preparat opracowany na naturalnych składnikach, polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Zawarty w żelu wyciąg z aloesu, stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocy przy problemach skórnych, stymuluje regenerację tkanki skórnej podrażnionej wieloma czynnikami zewnętrznymi. Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, lecznicza woda mineralna z uzdrowiska Rabka.

Preparat polecany szczególnie:
- po oparzeniach słonecznych i termicznych,
- po ukąszeniach owadów,
- przy opryszczce, trądziku,
- przy odleżynach, krwiakach, bliznach,
- przy zmianach alergicznych skóry,
- przy grzybicy, łuszczycy,
- do codziennej pielęgnacji skóry.


Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia.

Moja opinia:

Przed zastosowaniem kosmetyków zawsze szukam w internecie opinii na ich temat. O tym żelu znalazłam wiele pozytywnych. Tak jak wcześniej pisałam, żel można stosować na blizny. Mam jedną bliznę pooperacyjną, która spędza mi sen z oczu, postanowiłam więc działanie żelu wypróbować właśnie na niej. Żel nakładałam na bliznę dwa razy dziennie, rano i wieczorem przez dwa tygodnie. Muszę przyznać, że na początku wątpiłam w działanie specyfiku. Jednak po tygodniu stosowania zauważyłam, że blizna jest mniej widoczna, bledsza. 
Wiem, że wiele dziewczyn stosowało żel jako lek na trądzik. Podobno z bardzo dobrym rezultatem. 
Jeśli któraś z Was miała możliwość wypróbowania żelu zapraszam do pisania w komentarzach. 


Zdrowa Stopa Kremo - Żel do stóp

100 ml
 
 Zdrowa stopa to preparat opracowany na bazie naturalnych olejków ekstraktów: aloesu, pichty, mięty, szałwii, lawendy, nagietka, z drzewa herbacianego oraz wody leczniczej o wysokiej zawartości pierwiastków m.in. jodu, manganu i cynku. Składniki te wykazują działanie oczyszczające, antybakteryjne i odświeżające. Zmniejszają opuchnięcia, nadmierną potliwość, neutralizują zapach potu. Preparat przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry stóp skłonnej do pęknięć, otarć i podrażnień. Stosowany regularnie zapobiega maceracji naskórka oraz zmianom pomiędzy palcami, jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę.

Preparat polecany: do zmiękczania zrogowaciałego naskórka,nadmiernej potliwości stóp,pielęgnacji stóp z problemami np. stopy cukrzycowej, jako środek odświeżający i antybakteryjny, codziennej pielęgnacji stóp.
 
 Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia.
 
Moja opinia:
Ten krem-żel podesłałam do testów mojemu tacie. Ma on bowiem problemy z brzydkim zapachem stóp. No nic dziwnego 10 godz dziennie w pełnych butach robi swoje. Tatuś początkowo niechętnie stosował się do zaleceń jakie ode mnie otrzymał, ale później smarowanie stóp weszło mu chyba w nawyk codzienności.  
I tak sobie smarował i smarował. Pewnego dnia odwiedziłam rodziców, tatuś akurat wrócił z pracy. Ku mojemu zdziwieniu nie podążył od razu do łazienki, żeby umyć stopy. Zasiadł w fotelu. W pokoju natomiast nie czuć było już nieprzyjemnego zapachy. Nie mówię tu oczywiście o tym, że problem znikł jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, ale widoczna była ogromna różnica - zwłaszcza wyczuwalna :) 

Żeby nie było ja przed podarowanie kremu tacie też użyłam go 3 razy. Już po pierwszym zastosowaniu skóra na stopach była miększa i gładsza. Na stopach czuć delikatny chłód i pachnie miętom. 

Oba żele/kremy Wszystkim polecam z czystym sumienie. Nie wiem jednak ile kosztują, ale jeśli ktoś wie proszę pisać w komentarzach. 
Więcej specyfików znajdziecie na stronie producenta GORVITA


Na konie dziękuję AGENCJI CREDO PR za zaufanie i możliwość przetestowania tak fantastycznych rzeczy i jeszcze raz przepraszam za opóźnienie.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz