Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 10 marca 2014

Musztarda kętrzyńska - credo pr

W paczce znalazła się również pyszna musztarda.

Musztarda Kętrzyńska Stołowa 170g

Produkowane na bazie podstawowego składnika jakim jest gorczyca i odpowiednio skomponowanych przypraw. Swoje ostateczne walory smakowe musztardy osiągają w odpowiednio długim procesie produkcji leżakowania. W ofercie posiadamy musztardy w dwóch smakach: Musztarda kętrzyńska krzepka – z dodatkiem gorczycy czarnej i papryki o ostrym i lekko pikantnym smaku. Stanowi dobry dodatek do potraw z rusztu i mięs pieczonych. Musztarda kętrzyńska stołowa - klasyczna, umiarkowanie ostry smak. Przyrządzona na bazie zmielonej gorczycy i przypraw ziołowych. Niezastąpiona jako dodatek do pieczeni, wędlin, oraz jako składnik sosów do mięs i sałatek.





Moja opinia:

 W smaku jest łagodna z nutką pikanterii. Wielkimi krokami zbliża się sezon grillowy, a ta musztarda świetnie pasowałaby do mięs z grilla. Szukałam jej w sklepach z wielkim żalem muszę przyznać, że nie znalazłam. Wielka szkoda bo bardzo chętnie bym ją kupiła.
Opakowanie tradycyjne, tj. szklany słoiczek z metalową zakrętką o pojemności 170 g.
Jeśli tylko znajdziecie ja sklepowej półce warto po nią sięgnąć i samemu przekonać się jak smakuje. Powiem , że warto. Ja polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz