Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 24 marca 2014

JM SPA&WELLNESS - RECENZJA

Po raz kolejny mogę Wam przedstawić recenzję kosmetyków jakie otrzymałam w ramach współpracy z drogerią internetową naturalna.eu

A oto co otrzymałam do przetestowania
Zacznij więc od mydełka

Mydło naturalne Lacura limonka

Staram się nie myć mydłem, zawsze wydawało mi się, że mydło wysusza skórę. Jednak zawsze testuję to co otrzymuję więc z mydełkiem było tak samo.


Stosowałam go co dzień przez tydzień. Zachwycił mnie jego zapach. Delikatny a zarazem orzeźwiający. Piękny a co ważne dość długo utrzymuje się na skórze. Skóra po umyciu nie była napięta ani wysuszona, wręcz przeciwnie można zauważyć nawilżenie.
Niestety nie wiem ile kosztuje mydło, nie znalazłam go na stronie drogerii. Jednak uważam, że jest to produkt warty polecenia.

Kolejnym kosmetykiem jest Maseczka rozgrzewająco - oczyszczająca firmy Marion

Maseczka polecana do cery tłustej , mieszanej , trądzikowej .  Dokładnie oczyszcza skórę , łagodnie rozgrzewa i wygładza. Unikalna formuła maseczki oparta na glince wulkanicznej uwalnia pory z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Zawarta prowitamina B5 zapobiega nadmiernemu rogowaceniu naskórka, zapewnia optymalne nawilżenie , koi , łagodzi podrażnienia. Maseczka zawiera hipoalergiczną kompozycję zapachową. 

Po zastosowaniu maseczki skóra jest wygładzona i nie ma efektu ściągnięcia. Efekt widoczny już po pierwszym zastosowaniu, mniej widoczne pory. Zapach delikatny, owocowy - bardzo przyjemny. Konsystencja dość gęsta, co ułatwia nałożenie. Dzięki tej masce skóra jest nawilżona, wygładzona, oczyszczona i promienna. Ja niestety jestem posiadaczka cery naczynkowej więc raczej nie sięgam po maski rozgrzewające jednak ta ma bardzo delikatny efekt rozgrzewający i w żaden sposób nie zaszkodziła mojej skórze.
Opakowanie to saszetka. Spokojnie starcza za dwa zastosowania.
Pojemność 7,5 , cena ok. 1,80 zł .

Ostatni produkt to 

Maska oczyszczająca firmy Ziaja

 Maska oczyszczająca z glinką szarą 7ml Ziaja cena 2.10 zł

Maska kaolinowa z glinką szarąskóra mieszana, tłusta, trądzikowazmniejsza widoczność rozszerzonych porów


Glinka szara oczyszczająca - zawiera siarkę, magnez, wapń oraz mangan, jest źródłem mikroelementów: głównie krzemu (około 45%), glinu (około 30%) i żelaza (około 2,5%).
kompleks proteinowo-cynkowy - łączy właściwości antybakteryjne cynku i łagodzące protein. Zapobiega powstawaniu podrażnień, wywołanych nadmiernym gromadzeniem się sebum na powierzchni skóry. Reguluje proces keratynizacji naskórka oraz chroni przed nadmierną utratą wody.
skutecznie łagodzi podrażnienia skóry
prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
alantoina - pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania.
Sposób użycia:
2-3 razy w tygodniu nałożyć na skórę twarzy i szyi grubą warstwę maski. Zmyć letnią wodą po około 10-15 minutach.

Maska jest po prostu rewelacyjna. Oczyszcza i wygładza naskórek. Skóra po zastosowaniu jest niezwykle gładka i świeża. Opakowanie to saszetka, mnie wystarczyło na dwa zastosowania. Konsystencja gęsta dzięki czemu bardzo łatwo ja nałożyć na twarz. Gdy potrzyma się ją dłużej można wyczuć, że maska zaczyna zasychać na twarzy, jednak nie sprawia to problemu przy zmywaniu. Wystarczy letnia woda. Uwielbiam tą maseczkę i na pewno sięgnę po nią jeszcze w przyszłości .

Na koniec zapraszam na stronę drogerii, gdzie każda z Was z pewnością znajdzie kosmetyki dla siebie i bliskich w bardzo przystępnych cenach. Wystarczy kliknąć TU.
Zaglądajcie również na ich fanpage na FB, super promocje, konkursy i wiele innych atrakcji. KLIK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz